Account manager Automotive

Solliciteer nu

Account manager Automotive

Heb je meer met auto’s dan er alleen in rijden? Wil je voor de mooiste en meest iconische automerken werken? En wil je deel uitmaken van een team met gezellige en creatieve collega’s die houden van hard werken met veel lol? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven. Wij zoeken namelijk een gedreven accountmanager voor ons auto-account FCA: Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Abarth, Fiat Professional en Mopar.

FULL-TIME · AMSTERDAM

Doel van de functie

Als accountmanager word je verantwoordelijk voor de lokale marketing- en communicatieactiviteiten van alle dealers in Nederland, waarbij je de projecten zowel inhoudelijk als operationeel managet. Je fungeert als spil tussen de importeur, de dealer en het bureau. Staat je mannetje in gesprek met de dealer met duidelijke argumenten, en bent makkelijk in de omgang waardoor goed relatiemanagement vanzelfsprekend is.

Taken en verantwoordelijkheden

- Marketing- en communicatieadvies ten behoeve van lokale marktbewerking dealernetwerk

- Vakinhoudelijk volwaardig gesprekspartner, aanspreekpunt én adviseur

- Ontwikkelen dealercampagnes in opdracht van de importeur (nationaal tbv lokaal gebruik)

- Ontwikkelen dealercampagnes in opdracht van dealers (lokaal)

- Zelfstandig managen van campagnes (briefing tot en met productie)

Kennis/ervaring

- Hbo-werk- en -denkniveau

- Minimaal twee jaar werkervaring als accountmanager in de reclame

- Tenminste twee jaar communicatie/reclame ervaring

- Ervaring met offline en online advertising (360 graden)

- Affiniteit met de automotivebranche is een sterke pre

- Goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift

Competenties

- In staat een goede balans te vinden tussen de belangen van de opdrachtgever enerzijds en die van het bureau anderzijds

- Sterk in relatiebeheer

- Secuur en accuraat

- Zelfstandig

- Hands-on

- Flexibel

Leo Burnett is onderdeel van Publicis One Nederland.

Leo Burnett: Advertising and actvertising
Alles in onze business kan worden herleid naar twee dingen: mensen en hun gedrag. We mogen het allerbelangrijkste nooit uit het oog verliezen: wat is belangrijk voor mensen. We zijn een creatief bureau dat gelooft in branding by doing. We bieden merken een helpende hand door hun doelen te vertalen in acties: meaningful acts.

12 redenen om bij Publicis One te werken

1. Je werkt voor ‘s werelds mooiste en grootste merken, zowel op het internationaal als op lokaal niveau

2. Je krijgt voldoende kansen en doorgroeimogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in de richting van jouw persoonlijke talenten en kwaliteiten

3. Je krijgt veel vrijheid en verantwoorlijkheden doordat we een platte organisatie zijn waar we met klantenteams werken waarin iedereen elkaar aanvult

4. Je werkt in Amsterdam, met vaste én flexwerkplekken.

5. Je werkt met de nieuwste innovaties, tools en tech-toepassingen


6. Je hebt flexibele start- en eindwerktijden, zodat je soms wat vroeger of later kan beginnen

7. Je speelt een potje tafelvoetbal of tafeltennis als uitlaatklep tussen de bedrijven door

8. Je leert van en met fijne collega’s die nooit te beroerd zijn om te helpen

9. Je hebt de mogelijkheid om stoom af te blazen tijdens de wekelijkse Bootcamp-training

10. Je leert je collega’s echt kennen tijdens leuke media-uitjes en nu al legendarische Publicis One feestjes

11. Je wordt zo nu en dan verwend met een heerlijke (stoel)massage

12. Je krijgt 26 vakantiedagen om naast je toffe baan ook te genieten

Herken je jezelf in bovenstaand profiel? Denk je dat je hebt, wat er nodig is om deze functie te kunnen vervullen? Wellicht vormen wij dan de perfecte match. Onder het genot van een kop koffie vinden we het leuk om je te leren kennen en je te verwelkomen in de Publicis One familie.

Indien je geïnteresseerd bent klik hier:

Ons adres

Joop Geesinkweg 209

1114 AB Amsterdam